MATYÁŠOVÁ, L. Komunikační mix fitcentra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Diplomantka se ve své práci zaměřuje na marketingovou komunikace ve službách. V teoretické části vhodně kombinuje různé zdroje informací. Analytická část by mohla být více rozebrána vzhledem k marketingové komunikaci konkurentů. Je zde ale zároveň viditelná znalost dané situace v oblasti. V kapitole 2.1.3 by byl vhodnější vzhledem k jednoduchosti org. schématu komentář. U obrázku 8 (str. 50) u zdroje zapomněla diplomantka doplnit, že se jedná o vlastní zpracování na základě informací o společnosti. V návrhové části jsou uvedeny smysluplné a realizovatelné návrhy. Při volbě sloganu diplomantka správně uvažuje nad rozdílnými cílovými skupinami. Některé z uvedených návrhů by bylo vhodné podrobněji rozepsat, aby bylo zřejmé, jak by měla probíhat samotná realizace. Otázky k obhajobě: 1) Je podle Vás větší síla ve využití reklamních dárků v tom, že podpoří prodej a nebo v tom, že posílí věrnost stávajících zákazníků? (Vzhledem k návrhu v kap. 3.3.5 Dárkové předměty - potítka.) 2) Jak by byla řešena autorská práva v případě realizace návrhů, které využívají obrázků/fotografií jiných autorů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | U obrázku 20 (str. 84) došlo k záměně textového fontu ve spodní části (adresa). | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Zpracováním této diplomové práce studentka prokázala, že se v dané tématice dobře orientuje a umí ji aplikovat. Diplomová práce je uceleným dílem s dobrou strukturou, ve které kapitoly na sebe obsahem i logicky navazují. Diplomová práce je napsána odborným stylem, z čehož je patrno, že se studentka dobře pohybuje v odborné terminologii. Po formální stránce splňuje požadavky a je psána srozumitelným a bohatým jazykem. Obrázky, tabulky a grafy jsou zpracovány hezky, přehledně a jsou většinou dílem autorky diplomové práce. Zvolené téma diplomové práce je středně obtížné a vyžaduje značnou úroveň kreativity, s čímž se studentka obstojně vypořádala. Po stránce metodické je práce vyhovující. Pokud jde o teoretickou část práce, autorka čerpala z dostatečně široké škály vhodně zvolené literatury. V této části práce studentka shrnuje jak základní tak i nové nástroje komunikačního mixu a ukazuje možnosti jeho postavení v rámci marketingu a činnosti podniku. V teoretické části je taky jasně vyjádřeno užití marketingové komunikace v oblasti sportu k lepší praktické aplikaci v dalších částech práce. Jsou zde tedy logicky sestaveny dílčí poznatky k dané problematice, kterou následně aplikuje dále. V analytické části bylo studentkou provedeno dotazníkové šetření a vypracována SWOT analýza popisující silné a slabé stránky fitcentra a také jeho příležitosti a hrozby. Analytická část práce je přiměřeného rozsahu i obsahu k vypracování návrhů. V návrhové části dosažené výsledky a závěry korespondují se současnými trendy stejně tak jako s teoretickou a analytickou částí práce. Navrhovaná zlepšení jsou kreativní a je zde možnost praktického využití.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73966