ŽAMBOCHOVÁ, A. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Diplomová práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. O pečlivém přístupu zpracování svědčí i propracovaná struktura vlastního průzkumu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná řešení obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce, formální náležitosti a odborná jazyková úroveň je na velmi dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na dobré úrovni.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Zámečník, Jan

Práce je věnována obecnému tématu, ale ve velice specifickém prostředí. Čajovny stále nejsou ve městě Brně příliš rozšířené a zcela jistě je možné do nich přilákat větší množství zákazníků. Protože o tomto typu podniků, především mezi starší generací, panuje hodně mýtů, je zapotřebí, aby stávající zákazníci byli natolik spokojeni, že pozvou nové návštěvníky a čajovnu jim osobně doporučí. Dotazník, který respondenti vyplňovali je zpracován na základě přehledně zpracovaných teoretických východisek a umožňuje autorce na poměrně širokém vzorku respondentů vyhodnotit spokojenost zákazníků. Navržená opatření, kterými reaguje na vyjádření respondentů jsou logická a většina z nich je realizovatelná bez větších časových a finančních nároků. Autorka si zvolila pro zpracování tématu velice zajímavý typ podniku, který je de facto na pomezí prodejny a restauračního zařízení. Cílem podniku je nejen přilákat zákazníky ke konzumaci přímo v provozovně, ale i prodej doplňkového sortimentu domů. V souvislosti s tímto se mi osobně velice líbí návrh na pořádání akce: Nedělní čajové odpoledne. Celkově mi práce přijde dobře a komplexně zpracovaná, jedinou výtkou je absence podrobnější analýzy cenové politiky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73961