ŽAMBOCHOVÁ, A. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Diplomová práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Diplomantka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat. O pečlivém přístupu zpracování svědčí i propracovaná struktura vlastního průzkumu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Navrhovaná řešení obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Uspořádání práce, formální náležitosti a odborná jazyková úroveň je na velmi dobré úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na dobré úrovni. |
Práce je věnována obecnému tématu, ale ve velice specifickém prostředí. Čajovny stále nejsou ve městě Brně příliš rozšířené a zcela jistě je možné do nich přilákat větší množství zákazníků. Protože o tomto typu podniků, především mezi starší generací, panuje hodně mýtů, je zapotřebí, aby stávající zákazníci byli natolik spokojeni, že pozvou nové návštěvníky a čajovnu jim osobně doporučí. Dotazník, který respondenti vyplňovali je zpracován na základě přehledně zpracovaných teoretických východisek a umožňuje autorce na poměrně širokém vzorku respondentů vyhodnotit spokojenost zákazníků. Navržená opatření, kterými reaguje na vyjádření respondentů jsou logická a většina z nich je realizovatelná bez větších časových a finančních nároků. Autorka si zvolila pro zpracování tématu velice zajímavý typ podniku, který je de facto na pomezí prodejny a restauračního zařízení. Cílem podniku je nejen přilákat zákazníky ke konzumaci přímo v provozovně, ale i prodej doplňkového sortimentu domů. V souvislosti s tímto se mi osobně velice líbí návrh na pořádání akce: Nedělní čajové odpoledne. Celkově mi práce přijde dobře a komplexně zpracovaná, jedinou výtkou je absence podrobnější analýzy cenové politiky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 73961