MAJEROVÁ, O. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Šmakalová, Petra

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Veselý, Petr

V bakalářské práci absolventka prokázala detailní znalost problematiky marketigového mixu v teorii, dokonalou znalost prostředí, ve kterém byl prováděn marketingový výzkum, a stejně tak podniku, kde bude navržený marketingový mix aplikován. V návrhové části oceňuji doporučení, která mohou být rozpracována v dalších subprojektech a zvýší tak atraktivitu služeb cukrárny (např. marketingové aktivity při zavedení rozvozu produktů zákazníkům). Analyzovanému podniku doporučuji zaměřit se na navržené marketingové aktivity a jejich implementaci do systému řízení. Z mého pohledu je reálné dosáhnout definovanému výstupu – zvýšení tržeb Cukrárny u Bílků o 15 % v časovém horizontu tří let. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 62992