BUGÁROVÁ, D. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění, analýzu rizik a predikci vývoje obratu, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace společnosti AQQ s. r. o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické detailní návrhy velmi dobře využitelné v této společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Práce svým obsahem a zpracováním odpovídá diplomové práci. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce adekvátní metody. Doporučila bych jen seřazení analýz od makroekonomických po mikroanalytické, následně dotazníkové šetření a SWOT analýzu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila velmi detailně popsat návrhy a objektivně je zhodnotit, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 116090