KOPÁČ, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená diplomová práce se zabývá aktuální problematikou - analýzou spokojenosti zákazníků se službami, poskytovanými společností GRAPE SC v oblasti internetového připojení v Ústecném kraji. Práce je zpracovaná na velmi dobré úrovni, teoretické i aplikační části jsou vyvážené, návrhy jsou dobře propracované. Přes obecně kladné hodnocení lze poukázat na dílčí nedostatky - v teoretické části se autor zmiňuje o řadě koncepcí, které pak v dalším postupu nepoužívá (metoda SERVQUAL, GAP analýza úrovně poskytovaných služeb). Z formálního hlediska považuji za nedostatek to, že si autor neohlídal začátky kapitol (viz. kap. 7, str. 91)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | začátky kapitol na samostatnou stránku, nesprávné uvádění číslovek ve formě "27mi %", "46-ti % případů" | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Cíle práce nejsou explicitně formulované | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | V teoretické části je řada pojmů, s nimiž v dalším postupu autor nepracuje (GAP, Servqual) | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 18737