TREPEŠ, M. Návrh projektu realizace marketingové kampaně na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Doskočil, Radek

Předložená bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu projektu marketingové kampaně na sociálních sítích s využitím vhodných metod projektového managementu. Práce je na dobré odborné i formální úrovni. Práce je doplněna přehlednými obrázky, tabulkami, grafy a přílohami. Po jazykové stránce je práce bez připomínek. Celkově práce odpovídá podmínkám zadání a naplňuje definovaný cíl. Otázky k obhajobě: Z jakých podkladů jste vycházel při zpracování analýzy rizik projektu? Jak byly závěry získané z časové analýzy změny zohledněny v analýze rizik projektu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Smolíková, Lenka

Předložená bakalářská práce se zabývá řízením projektu marketingové kampaně pro vybranou společnost. K práci mám následující připomínky: Analytická část: • v analytické části jsou uvedeny horizontální a vertikální analýza. Není zřejmé, proč se v tomto typu práce objevují. Jak souvisí s projektem? • 2.3 Využití nástrojů projektového řízení k analýze současného stavu: zde jsou uvedeny metody SLEPT, Porter, 7S, SWOT, což nejsou nástroje projektového řízení. • SLEPT analýza není bohužel dobře zpracována. Je velmi obecná (např. legislativní faktory) a zároveň se v ní objevují interní faktory, nikoliv externí, na které se zaměřuje (například sociální faktory, ekonomické) • SWOT analýza: zde není jasné, z jakých podkladů student při jejím vypracování vycházel. Například slabé stránky: délka trvání některých procesů (jakých?) a starší tým zaměstnanců nejsou v provedených předchozích analýzách uvedeny. • z provedených analýz nevyplývá potřeba realizace projektu a tedy i nastavení cíle v podobě marketingové kampaně. Návrhová část: • k vypracovanému logickému rámci mám zásadní připomínky týkající se nastavení cíle projektu, záměru projektu a výstupů projektu (v podstatě se jedná o jeden cíl, který je jinými slovy popsán v záměru a výstupech projektu). Není dodrženo to, že cíl má být konkrétní změna v organizaci. Co přesně student navrhuje, aby došlo: navýšení počtu sledujících uživatelů na sociálních sítích mezi daty. • nákladová analýza projektu je uvedena před časovou analýzou projektu, což nedává smysl. Nákladová analýza potřebuje jako jeden ze vstupů čas, který se stráví na projektu. To stejné platí i pro provedenu analýzu rizik – některá opatření mohou mít vliv a dopad na výši rozpočtu projektu. • časová analýza: zde je uvedeno, že: Součástí Ganttova diagramu je kritická cesta projektu, z grafu však není patrné, o kterou cestu se jedná a není to patrné ani z textu. • Analýza rizik – zde dochází k záměně scénářů a hrozeb. • rozpočet byl stanovený na 10 000 Kč a jsou to náklady stanovené výhradně na placenou propagaci na sociálních sítích. Mohl by autor objasnit, podle čeho tuto částku stanovil? (cena propagace na sociálních sítích je mnohem vyšší). • v abstraktu práce je uvedené: „Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu marketingové kampaně pro vybranou společnost a následnou implementací vhodně zvolených metod pro řízení takového projektu ve třech fázích – předprojektové, projektové a poprojektové“. Mohl by autor práce objasnit, kde se v bakalářské práci objevila poprojektová fáze? Z výše uvedených důvodů nemohu práci hodnotit jinak, než stupněm E.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod E
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E
Praktická využitelnost výsledků E
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E
Práce s informačními zdroji E
Navrhovaná známka
E

eVSKP id 135110