ŠIMKO, D. Návrh marketingového plánu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Teoretická časť práce je zbytočne rozsiahlo spracovaná. V niektorých prípadoch autor zvolil použitie starších literárnych zdrojov a nevyužil vyvodzovanie vlastných záverov z literárnych prameňov. Z hľadiska definovaného cieľa práce by som autorovi vytkla, že mal viac pracovať s odbornou terminológiu používanou v oblasti marketingu. V návrhoch mal autor pristúpiť k podrobnejšiemu popisu nových foriem marketingovej komunikácie, trendom v marketingu a rozdielom medzi offline a online marketingom. V práci absentuje tiež popis súčasného stavu riešenia marketingu doma a v zahraničí. Návrhová časť by mala obsahovať výlučne interpretáciu výsledkov práce, odporúčaní a diskusiu previazané voči zvoleným metódam. Následne by som vytkla, že bola pripravená iba vybraná časť marketingového planú voči množine uvedenej v teoretickej časti práce.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 71404