ŠIMKO, D. Návrh marketingového plánu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Podracká, Ivana

Teoretická časť práce je zbytočne rozsiahlo spracovaná. V niektorých prípadoch autor zvolil použitie starších literárnych zdrojov a nevyužil vyvodzovanie vlastných záverov z literárnych prameňov. Z hľadiska definovaného cieľa práce by som autorovi vytkla, že mal viac pracovať s odbornou terminológiu používanou v oblasti marketingu. V návrhoch mal autor pristúpiť k podrobnejšiemu popisu nových foriem marketingovej komunikácie, trendom v marketingu a rozdielom medzi offline a online marketingom. V práci absentuje tiež popis súčasného stavu riešenia marketingu doma a v zahraničí. Návrhová časť by mala obsahovať výlučne interpretáciu výsledkov práce, odporúčaní a diskusiu previazané voči zvoleným metódam. Následne by som vytkla, že bola pripravená iba vybraná časť marketingového planú voči množine uvedenej v teoretickej časti práce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 71404