KROULÍKOVÁ, V. Využití nástrojů projektového managementu při vývoji mobilní hry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Smolíková, Lenka

Náplní bakalářské práce je vytvoření plánu vedoucího k úspěšnému dokončení projektu, jehož cílem je vývoj mobilní hry. Autorka nejprve všechny metody a nástroje, která v práci využívá, teoreticky vymezila. Po té provedla analýzy spadající do předprojektové fáze projektu a popsala organizaci, pro kterou projekt vypracovává. Návrhová část práce patří mezi nejdůležitější kapitoly a obsahuje všechny podstatné náležitosti projektu, které jsou velmi detailně zpracovány. Přínos práce spatřuji ve vytvoření návrhu, díky kterému bude možné další projekty organizace řídit efektivněji a úspěšněji. Na kvalitě práce se pozitivně projevil fakt, že studentka je osobně angažovaná v uvedené organizaci a projekt ji nadchl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Hromek, Jan

Cílem bakalářské práce slečny Kroulíkové bylo vytvořit prostřednictvím projektového managementu plán, který by vedl k úspěšnému dokončení projektu vývoje mobilní hry. Práce ve své teoretické části popisuje základní pojmy, které jsou nezbytné pro správnou implementaci v praktické části práce. Jedna z hlavních myšlenek bakalářské práce byla postavena na tvorbě mobilní hry na míru pro komunitu, kterou organizace získala před samotným zahájením projektu. Tento přístup je zajímavý a hodnotím ho kladně. Rovněž kladně hodnotím zpracované SLEPTE a 7s analýzy a výběr již existujícího Unity enginu. Výběr tohoto enginu výrazně snížil celkovou časovou náročnost celého projektu a oceňuji zejména zpracovanou časovou analýzu projektu za využití Ganttova diagramu a zpracované schéma WBS. Kladným aspektem práce je také skutečnost, že sama studentka je členkou týmu, který mobilní hru vyvíjí. Studentka v kapitole 2.3 Zvolené řešení a jeho výhody uvádí: „Realizace projektu se uskuteční s minimálními finančními náklady, z velké části se totiž bude jednat o časovou náročnost. Přesto projekt dosáhne i malého profitu. Bude tedy realizován s nadšením malého množství lidí a minimem finančních prostředků.“ Domnívám se, že by toto tvrzení mělo být doplněno alespoň o přibližnou kalkulaci, aby byl lépe podchycen trojimperativ projektového řízení. Struktura práce má logické návaznosti, její formální stránka je v pořádku. Autorka pracovala taktéž s dostatečným množstvím informačních zdrojů a literatury. Vzhledem ke skutečnosti, že je v současné době možné mobilní hru přes Google play nainstalovat a vyzkoušet si ji, dovoluji si tvrdit, že cíl bakalářské práce byl splněn. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě. Na základě výše uvedeného navrhuji hodnocení stupněm A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 135106