HEGR, M. Studium reaktivity a mobility Cu(II) iontů v huminových hydrogelech [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2015.
Student splnil požadavky zadání. snížení hodnocení zapříčinily drobné nedostatky ve zpracování a interpretaci výsledků.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Studium literatury a její zpracování | A | ||
Využití poznatků z literatury | B | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | B | ||
Využívání konzultací při řešení práce | B | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | A |
Student Martin Hegr se ve své bakalářské práci zabýval studiem reaktivity a mobility měďnatých iontů v huminových hydrogelech. Práce je přehledně členěna. Celkový dobrý dojem z práce však kazí poměrně častý výskyt formálních a typografických chyb. V další práci bych doporučila, dávat si pozor na shodu podmětu s přísudkem, hrubé chyby (viz. závěr, 3 odstavec: výsledky potvrdili..), na sníženou kvalitu obrázků (např. obr. 2.4), spojky na konci řádků, pevné mezery, citace patří do věty, není zachováno vzestupné pořadí citací. V práci se vyskytuje několik nepřesností - kapitoly se číslují jen do třetí úrovně. V kapitole 2.1.2 máte vznik huminových látek, ale popisujete vznik huminových kyselin. V některých odstavcích nejsou žádné citace (např. kapitola 2.1.5.4). Popis titrace patří do experimentální části a ne do diskuze a výsledků. V současném stavu problematiky bych doporučila rešerši rozšířit i o jiné zdroje, než jen FCH VUT. To samé platí i u použité literatury. Dle mého názoru je okomentování výsledků difúzních experimentů velmi strohé. Chybí mi hlubší diskuze problematiky polonekonečnečnosti zdrojové a přijímací části difúzního páru a rovněž důslednější porovnání dat pro jednotlivé počáteční koncentrace a doby trvání experimentů. I přes zmíněné nedostatky byly cíle bakalářské práce splněny v plném rozsahu, proto ji doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením ,,velmi dobře”/B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | ||
Logické členění práce | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Využití literatury a její citace | C | ||
Úroveň jazykového zpracování | B | ||
Formální úroveň práce – celkový dojem | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | A |
eVSKP id 77254