BUJÁKOVÁ, V. Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autorka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. Od počátku zpracování práce byla zřejmá angažovanost ke zvolenému tématu.Práce je smysluplně a přehledně členěna. Pro analyzovaný obchod může být přínosná už jen samotná analytická část práce. V této části pak autorka mj. také poměrně vhodně zvolila benchmarking (nebývá u většiny prací se stejným zaměřením tak často využito). Na výsledky analýz pak navazuje návrhová část, kde je představeno několik relevantních návrhů. Tyto jsou pak vyjádřeny prostřednictvím nákladů a je zde také nástin návratnosti. Práci jako celek lze pro praktické využití označit za přínosnou. Otázky k obhajobě: - Co si myslíte o online obchodech s potravinami (tesco, rohlik, atp.); mohou znamenat konkurenci i pro obchod Vašeho "typu"?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Práce prokazuje naplnění stanovených cílů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka v práci zvolila správný postup a využila adekvátních metod, které jsou smysluplně aplikovány. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka z dobře volených analýz dokáže správně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce lze označit jako prakticky využitelné. Samotné návrhy mohou být pro praktické využití inspirující. Jako přínosná pro obchod se pak jeví i samotná analytická část. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce využívá logické a přehledné struktury. Autorka se vyjadřuje na dobré jazykové úrovni a vhodně volí terminologii. Drobná výtka může být pouze k rozsahu návrhové práce - tato mohla být rozsáhlejší. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka využívá adekvátních zdrojů informací, které také správně cituje. Pouze občas se objeví nějaká drobná citační chyba. |
Práce je obsahově a logicky správně koncipována. Autorka využila vhodné literální zdroje a sestavila teoretickou část diplomové práce, na kterou navazuje část praktická. V této části jsou provedeny vhodné analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, byla správně sestavena SWOT analýza a navrhnuty staretegie pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku a zlepšení současného marketingového mixu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 103296