ŠTEFANOVÁ, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Diplomová práce je studentkou vypracována celkově na velmi dobré úrovni. Zaměřuje se na problematiku zlepšení marketingového mixu s cílem zvýšení počtu zákazníků o 10 % do tří let. Byly využity základní analytické metody společně s provedeným dotazníkovým šetřením, na jejichž výsledcích studentka navrhla změny marketingových nástrojů a představila varianty vývoje počtu zákazníků s ohledem na možné markoekonomické či mikroekonomické změny. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Jak jste si stanovila základní a výběrový soubor dotazovaných respondentů? 2) Jaké by podle Vás měly být konkrétní podmínky spolupráce s hospůdkou na fotbalovém hřišti v případě zavedení dodávek piva z pivovaru?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovený cíl byl zcela splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Studentka zvolila standardní přístup k řešení problematiky čemuž odpovídají i použité základní analytické metody. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a činit z nich relevantní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce jsou reálně aplikovatelné do praxe i s ohledem na informační podporu ze strany pivovaru při zpracování DP. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logické uspořádání, splňuje formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a použitá terminologie odpovídají magisterské úrovni studia. Drobnou výtku bych směřoval ke kapitole 2.9., která obsahuje pouze odrážky bez uvádějícího textu. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | V práci se vyskytují drobné formální nedostatky v citacích, což ale nemá vliv na citační etiku, kterou studentka dodržuje při práci s informačními zdroji. |
Diplomová práce je zpracována na dobré úrovni. Autorka zvolila tradiční strukturu práce, tj. rozdělení na teoretickou a praktickou část. Cíl práce, kterým je zavedení určitých marketingových návrhů do strategie společnosti a s tím spojený nárůst počtu zákazníků autorka naplnila. V první polovině práce předkládá analýzu teoretických východisek zpracovaných na základě velkého okruhu literatury. V druhé části autorka provedla na základě teoretických předpokladů analýzu současného postavení společnosti na trhu. Na základě této analýzy a teoretických východisek navrhuje určitá zlepšení, která lze jednoduše implementovat do chodu společnosti a tím posílit její postavení na trhu, dále pak zvýšení povědomí o firmě a s tím spojený nárůst nových zákazníků.Autorkou představené návrhy jsou pro společnost dobře využitelné jak po stránce finanční, tak časové. V současnosti je již dokonce jeden z uvedených návrhů implementován.Celkově si myslím, že se podařilo naplnit vytyčený cíl, a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103189