ŠTEFANOVÁ, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Diplomová práce je studentkou vypracována celkově na velmi dobré úrovni. Zaměřuje se na problematiku zlepšení marketingového mixu s cílem zvýšení počtu zákazníků o 10 % do tří let. Byly využity základní analytické metody společně s provedeným dotazníkovým šetřením, na jejichž výsledcích studentka navrhla změny marketingových nástrojů a představila varianty vývoje počtu zákazníků s ohledem na možné markoekonomické či mikroekonomické změny. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Jak jste si stanovila základní a výběrový soubor dotazovaných respondentů? 2) Jaké by podle Vás měly být konkrétní podmínky spolupráce s hospůdkou na fotbalovém hřišti v případě zavedení dodávek piva z pivovaru?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Stanovený cíl byl zcela splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Studentka zvolila standardní přístup k řešení problematiky čemuž odpovídají i použité základní analytické metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a činit z nich relevantní závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce jsou reálně aplikovatelné do praxe i s ohledem na informační podporu ze strany pivovaru při zpracování DP.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logické uspořádání, splňuje formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a použitá terminologie odpovídají magisterské úrovni studia. Drobnou výtku bych směřoval ke kapitole 2.9., která obsahuje pouze odrážky bez uvádějícího textu.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C V práci se vyskytují drobné formální nedostatky v citacích, což ale nemá vliv na citační etiku, kterou studentka dodržuje při práci s informačními zdroji.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Stupka, Ondřej

Diplomová práce je zpracována na dobré úrovni. Autorka zvolila tradiční strukturu práce, tj. rozdělení na teoretickou a praktickou část. Cíl práce, kterým je zavedení určitých marketingových návrhů do strategie společnosti a s tím spojený nárůst počtu zákazníků autorka naplnila. V první polovině práce předkládá analýzu teoretických východisek zpracovaných na základě velkého okruhu literatury. V druhé části autorka provedla na základě teoretických předpokladů analýzu současného postavení společnosti na trhu. Na základě této analýzy a teoretických východisek navrhuje určitá zlepšení, která lze jednoduše implementovat do chodu společnosti a tím posílit její postavení na trhu, dále pak zvýšení povědomí o firmě a s tím spojený nárůst nových zákazníků.Autorkou představené návrhy jsou pro společnost dobře využitelné jak po stránce finanční, tak časové. V současnosti je již dokonce jeden z uvedených návrhů implementován.Celkově si myslím, že se podařilo naplnit vytyčený cíl, a proto práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103189