KLASOVÁ, Z. Výzkum tržní orientace firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená diplomová práce zpracovává téma, které je součástí výzkumného úkolu FP VUT v Brně (GAČR 402/07/1493 Výzkum implementace tržní orientace v hi-tech firmách). Autorka samostatně zpracovala analýzu dvou z dílčích problémových okruhů (závislost mezi úrovní interního prostředí a tržní orientace a závislost mezi tržní orientací a převládajícím charakterem firemní kultury). Při zpracovávání tohoto tématu pracovala samostatně, dokázala se v této problematice velmi rychle zorientovat a s využitím adekvátních analytických postupů dospět k relevantním výsledkům. Svou povahou jde výrazně o výzkumně orientovaný projekt, praktické efekty ve formě doporučení firmám nebylo součástí zadání (zejména proto, že jím analyzované problémové okruhy tvoří jen dílčí část celého komplexního výzkumu). Přesto hodnotím praktickou použitelnost závěrů velmi pozitivně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 20828