BEDŘICH, L. Návrh marketingové strategie vybrané společnosti vstupující na český trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Main goal of the thesis is defined as proposal of marketing strategy for market expenditure to Czech Republic. I see this goal fulfilled without any remarks. I like both the analysis that is well structured and performed systematically and also proposals that are based on analytical results and also based on company's strategic goals. I recommend the thesis for defense. Question: The most significant risk you identified is decrease in demand due to economic downturn. Would you recommend to postpone the expansion? Or would you rather go as fast as possible? Why?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
The submitted diploma thesis deals with entry into the Czech market. The thesis is well processed and meets the demands placed on it. Selected analyses are performed in detail and comprehensively. The selected solution is applicable in practice. I recommend the thesis for defense with grading A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 127869