BIČAN, J. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Předložená práce splňuje nároky na tento druh prací kladené. Autor se dokázal dobře zorientovat v dostupné literatuře, věnované problematice spokojenosti zákazníků, vybrat podstatné závěry, vhodně zvolit metody analýz a připravit a realizovat dotazníkové šetření. Na tomto základě dospěl k odhalení rezerv ve výkonu podnikových činností a navrhnul možné kroky ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Při sestavování své bakalářské práce postupoval samostatně, byl vždy připravený odpovědět mé dotazy a objasnit postup řešení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Student si zvolil atraktivní téma, zpracované v "atraktivní" firmě. Cíle svým zaměřením i náročností odpovídají požadavkům na tento druh prací kladeným. Cíle považuji - s drobnými výhradami, které jsou uvedené v dalším textu tohoto hodnocení - za splněné.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postup řešení zadání odpovídá charakteru řešeného problému, analytické nástroje jsou vhodně zvolené, určité rezervy vidím ve formulaci dotazníku a jeho interpretaci. Závěry SWOT analýzy, které jsou uvedené v samostatné kapitole, nejsou korektně uvedené (viz oblast "příležitostí"), navíc autor neuvedl, jak k těmto závěrům přišel (z dotazníku mohl čerpat jen část zde uvedených závěrů).
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor prokázal schopnost interpretovat výsledky získané šetřením, vysvětlení si vyžaduje interpretace otázky 11 na str. 46) - zde není zcela jasné, jakým způsobem bylo možné "srovnat" otázku s možností volné odpovědi do 100 % škály)
Praktická využitelnost výsledků B Navržená opatření jsou zacílena do oblastí s potenciálně "viditelnými" přínosy, jsou však poměrně málo rozpracovaná.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Z formálního hlediska má práce drobné nedostatky, např. v názvech některých kapitol (Personalistika firmy), některá slova nejsou dokončena...
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Bez připomínek
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Hebeda, Petr

Bakalářská práce práce je založena na velmi kvalitně vytvořeném dotazníku. Struktura dotazníku umožňuje další práci s daty a opakování dotazů v následujících letech pro zjištění vývoje. Interpretace odpovědí je správná. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně prodeje mají velmi praktický základ, na kterém je možné plánovat další činnost.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 65168