MATULA, E. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená práce je zaměřena na standardní problém analýzy spokojenosti zákazníků v podmínkách bankovní pobočky. Autor vychází z obecného pojetí služeb, analyzuje pak výsledky svých šetření a podává doporučení ke zvýšení spokojenosti. Návrhy jsou formulovány na poměrně obecné úrovni, bez viditelné snahy o jejich rozpracování
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Nejdenotné grafy | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | velmi omezený rozsah zdrojů | |
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 18777