MATULA, E. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Předložená práce je zaměřena na standardní problém analýzy spokojenosti zákazníků v podmínkách bankovní pobočky. Autor vychází z obecného pojetí služeb, analyzuje pak výsledky svých šetření a podává doporučení ke zvýšení spokojenosti. Návrhy jsou formulovány na poměrně obecné úrovni, bez viditelné snahy o jejich rozpracování

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Nejdenotné grafy
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B velmi omezený rozsah zdrojů
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Otázky

Posudek oponenta

Odehnal,, Lubomír

Navrhovaná známka
C

eVSKP id 18777