ORÍŠEK, P. Návrh marketingovej stratégie pre internetovú agentúru poskytujúcu online marketingové riešenia [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Velmi dobře zpracované téma, práce s jasným zaměřením, výrazně orientovaná na prakticky dosažitelné změny v nabídce firmy pro své zákazníky. Dílčí připomínky se týkají provázanosti jednotlivých pasáží diplomové práce a širšího rozpracování návrhové části - viz předchozí text. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím ji známkou "velmi dobře"

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle jsou jednoznačně formulované, svým zaměřením i náročností odpovídají požadavkům na tento druh prací kladených. Cíle považuji za splněné, komentáře k jednotlivým kritériím následují.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postup řešení diplomové práce odpovídá standardnímu pojetí tvorby DP - od uvedení teoretických východisek, přes analýzu relevantních podmínek k návrhům opatření. V analytických přístupech postrádám hlubší "ponor" do analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Standardní postupy analýzy a návrhů se standardními výstupy, závěry jsou založené na výsledcích analýz, bylo by žádoucí provést hlubší analýzy...
Praktická využitelnost výsledků B Práce je výrazně orientovaná na praktické řešení, s ohledem na formulaci cíle (návrh marketingové strategie) bych uvítal větší rozpracování možností uplatnění v praxi např. formou analýzy kritických faktorů úspěchu.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Viditelná provázanost teoretických a analytických částí práce, méně viditelná provázanost těchto dvou částí s návrhovou částí. Formální náležitosti, terminologie - bez připomínek
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Bez připomínek
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Vojtek, Martin

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 67342