PAJKRTOVÁ, J. Návrh změn marketingového mixu rodinného hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

K řešení bakalářské práce autorka přistupovala zodpovědně a projevovala zájem o zvolenou problematiku. Projevuje zde schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické a návrhové části. V práci je adekvátně využito více než 100 informačních zdrojů. V členění analytické části je chybně označena kapitola 2.3 "Vnitřní prostředí", kde autorka pravděpodobně přehlédnutím včlenila podkapitoly věnované konkurenci, dodavatelům a zákazníkům. V analýze konkurence je zpracován souhrn, který jasně a přehledně porovnává konkurenci. Vzhledem k určenému rozpočtu práce předkládá spíše standardní návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Výstupy práce lze označit jako přínosné pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Kdyby měl být snížen rozpočet na realizaci Vašich návrhů, které návrhy by jste označila za klíčové a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Postup řešení a využité metody jsou standardní a adekvátní.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C Prakticky přínosné mohou být pro analyzovaný hotel mj. také výstupy z analýz, které udávají přehledný souhrn konkurence.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Uspořádání práce je logické a přehledné. Autorka zde využívá vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni. V práci autorka špatně zařadila pod kapitolu "2.3 Vnitřní prostředí" konkurenci, dodavatele a zákazníky. Pravděpodobně k tomu došlo nepozorností/přehlédnutím.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autorka v práci využívá více než 100 adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Gottfried, Petra

V bakalářské práci autorka zadaný cíl splnila v plném rozsahu. Na základě teoretických poznatků zpracovaných v teoretické části práce pak systematicky analyzovaal vybraný hotel z praxe. Rozpracování teoretického konceptu v první části práce je adekvátní k jeho následujícímu využití v části praktické. V té se autorka zabývá marketingovým mixem konkrétního hotelu, což bylo požadavkem zadání. Na jejich základě formuluje v závěru návrh vhodných opatření a doporučení pro podnik. Analýzu marketingového mixu lze využít k aspoň částečnému odstranění slabých stránek vybraného hotelu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110309