MARKOVÁ, N. Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Ke zpracování své diplomové práce autorka přistupovala velice zodpovědně a s velkým zájmem o zvolenou problematiku. Byla (a z práce je) patrna znalost samotného prostředí i autorčina osobní angažovanost. Práce je vystavěna na standardní struktuře a autorka zde prokazuje schopnosti využít získané teoretické poznatky i poznatky z výsledků analýz pro sestavení návrhů. Návrhy jsou pak adekvátní, smysluplné a prakticky uplatnitelné. Je zde také patrné, že autorka musela brát v úvahu nákladovou stránku spojenou s realizací samotných návrhů. Práce je pro analyzovanou společnost přínosnou ať už pro výstupy z analýz, tak i pro předložené návrhy. Otázka k obhajobě: 1) Jak by podle Vás mohla být do budoucna ovlivňována poptávka ze strany rodičů o nabídky služeb v oblastech, které nabízí analyzovaná společnost i konkurence v důsledku možných pandemií?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Výstupy předložené v práci směřují k nastaveným cílům.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka v práci zvolila vhodný postup a využívá zde adekvátních standardních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnosti standardním způsobem interpretovat výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už se jedná o výstupy z analýz, tak i samotné předložené návrhy.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce je přehledně členěna dle standardní osnovy a obsahuje potřebné formální náležitosti. Je psána na velmi dobré jazykové úrovni a autorka zde využívá vhodné terminologie.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou citovány. Místy bylo vhodné citovat přesněji.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Vyhlasová, Michaela

Diplomová práce přináší přehlednou a ucelenou formou podněty na zlepšení marketingové komunikace společnosti Naše děti, o.p.s. Z tohoto důvodu doporučuji diplomovou práci k obhajobě. Hlavní cíl práce, vypracování návrhu ke zlepšení marketingové komunikace, byl splněn. Zapojení studentů brněnských vysokých škol do realizace grafických i jiných výstupů by mohl být oboustranně velmi prospěšný nápad. Návrhy na úpravu, aktualizaci a sjednocení webových stránek hodnotím velmi pozitivně. Chybí mi zde však předpokládaná výše vynaložených nákladů na tyto změny, jako je tomu u ostatních návrhů složek komunikačního mixu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 135113