VAŠÍČEK, J. Kompatibilita vozidel při čelním střetu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Student prokázal schopnost samostatné práce při řešení daného problému. Při zpracování využil znalosti nabyté studiem na vysoké škole, které si dále v předmětné problematice rozšířil i o další okruhy, jež jsou zahruty v analytické části diplomové práce. Diplomová práce jako celek je zpracována na vysoké úrovni a je přínosem v oboru soudního inženýrství. Otázky k obhajobě: 1. Jaké jsou současné možnosti využití metody konečných prvků (MKP) v soudně inženýrské praxi? 2. Jaká opatření by jste navrhnul pro maximální možnou bezpečnost posádky vozidla třídy SUV a malého vozidla při vzájemném čelním střetu tak, aby byla zachována i bezpečnost posádky při nárazu jednotlivých vozidel do tuhé překážky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Student splnil v diplomové práci vytyčené cíle v plném rozsahu zadání. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | A | Student prokázal schopnost aplikace poznatků získaných při studiu na vysoké škole přehledným a uceleným zpracováním teoretické části. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | A | Analytickou část diplomové práce zpracoval student na vysoké úrovni s vhodnou volbou vstupních dat a použitých metod. | |
Odborná úroveň diplomové práce | A | Předmětná diplomová práce je zpracována na vysoké odborné úrovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Diplomová práce jako celek představuje ucelený přehled týkající se problematiky kompatibility vozidel při čelních střetech. Hlavním přínosem diplomové práce je její analytická část, která je zpracována s ohledem na možnosti využití výsledků v soudně inženýrské praxi. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | A | Student prokázal schopnost práce s literaturou dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | Diplomová práce má jasnou, logicky uspořádanou strukturu. Jazyková úroveň je až na drobné gramatické chyby a překlepy na dobré úrovni. |
Předložená práce je kvalitní, nabízí komplexní pohled na řešení problematiky nekompatibilních nárazů. Jde o aktuální téma, které je v práci řešeno vhodně zvolenými metodami. Použité modely v MKP popisují aktuální konstrukce a jejich vzájemné ovlivnění při nárazu. Výsledky jsou aplikovatelné v praxi znalecké, tak konstrukční.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | A | Celkově komplexní pohled na problematiku | |
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | Vhodná simulační metoda | |
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | A | Vhodně zvolené metody i zdroje | |
Obtížnost a správnost řešení | A | Provedeny náročné simulace | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Práce má význam pro praxi | |
Odborná jazyková úroveň | A | Kvalitně zpracovaná práce | |
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B | Chybí číslování rovnic, chyba ve výrazu na str. 23, drobné gramatické chyby (viz např. závěr). |
eVSKP id 41953