PŘIBYL, A. Základy bezpečnostního povědomí pro žáky základních škol [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Sedlák, Petr

Diplomová práce velmi dobře splnila stanovené cíle a svým pojetím nastavila metodiku pro budování bezpečnostního povědomí na základních školách v praktickém pojetí. Přidanou hodnotou práce je její ověření na vybraných vzorcích žáků s následným sběrem odezvy na její formu dle jednotlivých tříd ze strany žáků i učitelů. Otázky: 1. Bude vyhotovená metodika použita na konkrétní škole a v jakém rozsahu se bude realizovat? 2. Jak je řešena stránka rozšiřování metodiky do dalších škol?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Kolajová, Jana

Autor splnil cíle, které byly stanoveny v zadání diplomové práce. Na základě analýzy současného stavu navrhl vhodná řešení, která uvedl i do praxe na jedné základní škole. Tyto podklady mohou posloužit i pro jiné základní školy k následování a k budování tolik potřebného bezpečnostního povědomí od žákovských let.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 127748