DEĎO, M. Návrh a realizace výukového modelu "Oscilátor s jedním stupněm volnosti" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Grepl, Robert

Pan Deďo vytvořil výukový model úlohy "Oscilátor s jedním stupněm volnosti", který bude dále použitelný ve výuce v laboratoři. Sestavil dynamický model, navrhl a realizoval sensorickou soustavu i kabeláž pro připojení k počítači. Práci hodnotím jako výbornou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Houfek, Lubomír

Práce je přínosná. Hlavním kladem je vytvoření reálného technického díla, které bude sloužit pro výuku v oblasti kmitání. Drobné výtky mám k členění, kdy např. autor má odvozené pohybové rovnice, ale nikde není uvedený model, atd.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti C
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 19890