PONIŠTOVÁ, N. Marketingová komunikace Craft beer pubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka ke zpracování práce přistupovala svědomitě a se zájmem. V práci prokazuje schopnosti využít získaných poznatků jak pro analytickou, tak pak i následně pro návrhovou část. V průběhu práce bylo zvolené odvětví jedno z nejvíce zasažených opatřeními v důsledku probíhající pandemie. Tento fakt autorka mj. podchytila ve své analytické části. Návrhy pak respektují výsledky analýz. Směřují spíše do doby, kdy by měla být situace již "v normálu" (neměla by být již žádná omezení z důvodu pandemie). Předložené návrhy jsou pak opodstatněné a realizovatelné. Díky realizaci návrhů by se pak předpokládat i nárůst návštěvníků. Práci lze pro analyzovaný subjekt označit jako přínosnou. Otázky k obhajobě: 1) Jakým způsobem podle Vás mohou pandemie ovlivnit marketingovou komunikaci zařízení s podobnou činností jako má analyzovaná společnost? Doporučila byste v případě opakování pandemie nějaká opatření co se marketingové komunikace týče? 2) Který z Vašich návrhů byste označila za klíčový a nezbytný pro dosažení cíle? (Proč?)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Výstupy práce směřují k naplnění cílů stanovených v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C v práci je využito standardního postupu, který využívá adekvátních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už z pohledu na výstupy analýz, tak i na předložené návrhy. Tyto jsou opodstatněné a smysluplné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce využívá standardní logické a přehledné členění, dle zadané osnovy. Je zde využíváno vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou citovány.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace. Hlavní a vedlejší cíle práce byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s hlavním cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity dobré metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Návrhová část obsahuje, finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Časový rámec by bylo přínosné zpracovat detailněji především v souvislosti s implementací jednotlivých návrhů do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojená s implementací uvedených návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 127698