MACHALA, M. Marketingová strategie nové produktové řady [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Na předložené práci oceňuji propracované návrhy dobře vycházející z provedených analýz a praktických znalostí autora. Otázka k obhajobě: Zajištěné ekonomické rentability představených návrhů vyžaduje získání zakázek na minimálně 4 dodávky atypických výtahů. Ve kterých faktorech spatřujete hlavní rizika, která by mohla dosažení prodejního cíle negativně ovlivnit? Jak tato rizika eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Hačunda, Pavol

Predložená diplomová práca je vypracovaná starostlivo s dobrou znalosťou analyzovanej problematiky. Autor spracoval dostatočné množstvo údajov z rôznych zdrojov a na základe výsledkov vypracoval reálnu marketingovú stratégiu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 73362