ZAHRÁDKOVÁ, L. Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Konečná, Zdeňka

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Onufer, Pavel

Autorka práce dle mého názoru prokázala schopnost komplexně zpracovat zadané téma z různých úhlů pohledu. Kvituji provedení a interpretaci poměrně podrobného průzkumu, práci s hypotézami i návrhy řešení uvedené v závěru. Samozřejmě praktická využitelnost je limitována centralizovaným a korporátním způsobem řízení dané firmy. Firma zcela logicky využívá řadu jiných sofistikovaných průzkumů a doporučení od renomovaných společností. Nicméně osobní postřehy autorky jsou smysluplné, jsou velmi zajímavým doplněním a jsem přesvědčen, že stojí za to s nimi seznámit kompetentní osoby v marketingovém útvaru.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 83128