ZAHRÁDKOVÁ, L. Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autorka práce dle mého názoru prokázala schopnost komplexně zpracovat zadané téma z různých úhlů pohledu. Kvituji provedení a interpretaci poměrně podrobného průzkumu, práci s hypotézami i návrhy řešení uvedené v závěru. Samozřejmě praktická využitelnost je limitována centralizovaným a korporátním způsobem řízení dané firmy. Firma zcela logicky využívá řadu jiných sofistikovaných průzkumů a doporučení od renomovaných společností. Nicméně osobní postřehy autorky jsou smysluplné, jsou velmi zajímavým doplněním a jsem přesvědčen, že stojí za to s nimi seznámit kompetentní osoby v marketingovém útvaru.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 83128