Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých značiek. V spoločnosti chýba osoba zodpovedná za marketing, preto je cieľom práce navrhnúť marketingovú stratégiu firmy.
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Description
Citation
PÓCSOVÁ, L. Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-06
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO