Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Top Moravia, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zaměřenou na určitý segment zákazníků. Snahou je použít teoretické poznatky a firemní materiály do praxe. Pomocí této práce bych chtěl dosáhnout zvýšení podílu firmy na daném trhu a zvednout povědomí o kvalitě o výrobků.
This diploma thesis concerns a marketing strategy aimed at a specific customer segment. The aim of my diploma thesis is to make practical use of theoretical observations and company materials. With this thesis I would like the company to result with a greater portion of the market and raise the awareness about their product.
Description
Citation
VLČEK, T. Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Top Moravia, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Bohumil Pexídr (místopředseda) Ing. Milan Chytil (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen) Ing. Libor Benátský (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen)
Date of acceptance
2008-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO