Návrh IT podpory managementu stížností ve vazbě na procesy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem mé bakalářská práce je návrh realizace efektivního řízení řešení managementu stížností za podpory informačních technologií. Práce analyzuje současný stav a zabývá se možností optimálního řešení za použití současných poznatků. Závěr mé práce je věnován konkrétnímu postupu využití IT systémů, tak aby co nejefektivněji podporovaly firemní procesy
The aim of Bachelor thesis is proposal of realization effective direction solution complaint managements in support of information technology. The work analysis present situation deals with option optimal solution at using present piece of knowledge. End of my work is go in actual procedure application IT systems, so as effectively support the company process
Description
Citation
BARVA, M. Návrh IT podpory managementu stížností ve vazbě na procesy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Vilém Jordán (člen)
Date of acceptance
2008-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO