Zhodnocení změn přístupu společnosti Berlitz ke strategii

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti a následné zhodnocení dopadu změn přístupu společnosti k vlastní firemní strategii. Pro tento účel byla vybrána jazyková škola Berlitz Schools of Languages, spol. s r.o. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, analýzu firmy a analýzu trhu. Cílem předkládané práce je navrhnout změny, které zvýší konkurenceschopnost firmy a zhodnotit přijaté změny v přístupu ke strategii.
The subject of this bachelor's thesis is a proposal of marketing communication mix for the company followed by evaluation of the incidence of changes in company's approach in its own strategy. For this purpose has been chosen a language school Berlitz Schools of Languages, s.r.o. The thesis contains theory of marketing as well as the company analysis and the market analysis. The main objective is to propose changes that would intensify a competitive advantage of the company, and then to evaluate strategic changes that have been accepted.
Description
Citation
JANDOVÁ, M. Zhodnocení změn přístupu společnosti Berlitz ke strategii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Pavla Vejmolová (předseda) doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) JUDr. Hana Vejvodová (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of acceptance
2008-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO