Marketingový plán pro mikroregion Muránska planina

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou podmienok pre spoluprácu subjektov cestovného ruchu v oblasti Muránskej Planiny s ciežom navrhnúť ich organizovanú spoluprácu. Zahŕňa marketingové nástroje a kreatívne riešenia marketingového plánu s ciežom dosiahnuť vyššie povedomie u verejnosti, zvýšiť objem tržieb z cestovného ruchu a zvýšiť počet návštevníkov.
This bachelor´s thesis is engaged in analyse of conditions for cooperation organisations in travel movement in Muranska Planina range with a view to propose their organized cooperation. Thesis contains marketing tools and creative solutions of marketing plan with a view obtain a better public awareness, multiply receipts volume and multiply attendance.
Description
Citation
KOCHANOVÁ, V. Marketingový plán pro mikroregion Muránska planina [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Patrik Svoboda, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Průdek (člen)
Date of acceptance
2009-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO