Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro A-SPORT hotel

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkum spokojenosti zákazníků služeb v ubytovacím zařízení A-SPORT hotel v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy marketingového výzkumu, spokojenost zákazníků a tvorbu dotazníků, která slouží pro zpracování praktické části. Na základě dotazníkového šetření spokojenosti návštěvníků hotelu jsou prezentovány možnosti návrhů a doporučení na zvýšení úrovně a zkvalitnění služeb.
The thesis deals with the customer satisfaction marketing research in the hotel A-SPORT Hotel Brno. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing research, customer satisfaction and creation of questionnaires. The research will be used to handle the practical part. On the base of visitors´ satisfaction of the hotel there are mentioned options of proposals and recommendations to increase the level and quality of the services.
Description
Citation
MÁLKOVÁ, M. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro A-SPORT hotel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Jan Solař, CSc. (předseda) Ing. Vladimír Hibš (místopředseda) Ing. Vilma Svojanovská (člen) Ing. Petr Kutěj (člen) JUDr. Dalibor Vaigert (člen)
Date of acceptance
2012-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO