Návrh na zavedení koncepce KCRM do firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti zákazníků. Teoretická část představuje vymezení obecných řešení problémů spojených se spokojeností zákazníků a přiblížení koncepce KCRM. Praktická část je orientována na konkrétní firmu a návrh potřebných kroků k zavedení koncepce KCRM do tohoto podniku. Výsledkem této koncepce by mělo být zefektivnění obchodování s klíčovými zákazníky k oboustranné spokojenosti.
This bachelor thesis focuses on the issues of customer satisfaction. Theoretical part of defining a general solution to problems associated with the customer satisfaction concept and approach KCRM. The practical part is focused on a particular company and propose steps to introduce the concept KCRM into this firm. The result of this approach should be to streamline business with key customers to mutual satisfaction.
Description
Citation
TOMANOVÁ, L. Návrh na zavedení koncepce KCRM do firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (předseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) Ing. Petr Kutěj (člen) Mgr. Milan Chytil (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO