Návrh zavedení healthy wine na trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Má diplomová práce se zabývá návrhem na zavedení zdravého vína, jakožto nového produktu, na trh. Chci využít dlouholetého postavení společnosti Vinacz na trhu vínem a absolutního prvenství již výše zmiňovaného produktu. Cílem je rozšíření sortimentu, zlepšení celkového postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti Vinacz. Nejprve uvedu teoretický základ marketingové strategie, dále se budu zabývat průzkumem trhu vínem, následuje analýza aktuálního postavení Vinacz, s.r.o. na trhu vínem. Dále se budu věnovat podrobnému návrhu uvedení zcela nového produktu na trh.
My bachelors thesis is concerned with concept of introduction of healthy wine as a new product in the market.I would like to take advantage of Vinacz’s market position and absolute superiority of above mentioned product. Intention is to expand product range, improvement of total market position and increasing total turnover of company Vinacz. First of all I will introduce theoretic principle of marketing strategy, then I will describe wine market research. This will be followed by analysis of Vinacz’s recent position on the wine market. After it I will describe detailed proposal of new product introduction on the market.
Description
Citation
BUREŠOVÁ, M. Návrh zavedení healthy wine na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Ing. Jan Kopřiva, Ph.D. (člen) Ing. Patrik Svoboda, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Průdek (člen)
Date of acceptance
2009-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO