Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
The main task of this bachelor´s thesis called „Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining“ is to analyse and suggest changes of corporate culture of a specific company working in car industry. The main aim is to analyse the content of the employees in a connection with the corporate culture and find out how to gain new customers.
Description
Citation
HARTMAN, M. Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)
Date of acceptance
2010-06-24
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO