Strategie konkurenčních střetů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá nalezením takové strategie, která umožní zavedené firmě setrvání v pozici lídra trhu spotřebitelských úvěrů v České republice. K tomu potřebuje získat pokud možno detailní informace o aktivitách konkurence, vývoji oborového prostředí a trendu preferencí koncového zákazníka. Na základě těchto informací formuluje několik možných strategických variant včetně jejich dopadu na zákazníka, obchodní partnery a interní chod firmy.
The thesis deals with finding such a competitive strategy, which enables a well-established Copany to remain on the leading edge of sales finance market in the Czech Republic. To do that, it is necessary to acquire as detailed information about competitors´ activities, professional environment development and end-user preferences trend, as possible. Based on this information it proposes possible models of strategic options including the impact on customers, business partners and internal issues.
Description
Citation
VYHLÍDAL, M. Strategie konkurenčních střetů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Petr Bajer, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Václav Meluzín (člen)
Date of acceptance
2009-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO