Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení pivního baru s belgickými speciály ve městě Olomouc. První, teoretická část popisuje teoretická východiska práce zaměřené na popis myšlenky podnikání, přes analyticko-výzkumné metody podnikatelského prostředí až po samotnou strukturu podnikatelského plánu. Druhá, analytická část představuje aplikaci zvolených metod, na jejíž výsledcích je následně vybrána vhodná strategie pro začínající podnik. Třetí, návrhová část práce obsahuje komplexní zpracování dílčích částí podnikatelského plánu, které navazují na volbu strategie v tomto businessu.
The diploma thesis deals with the business plan for establishing a beer bar with Belgian specials in Olomouc. The first part describes the theoretical basis of the work. It is focused on the description of the business idea, methods used for analytical research of the business surroundings, and the structure of the business plan itself. The second part deals with analytical methods mentioned. Based on these methods, appropriate and most suitable strategy is implemented. The third part of the thesis contains a comprehensive elaboration of the business plan, which follows the choice of strategies for this business.
Description
Citation
OHLÍDAL, E. Podnikatelský plán na založení pivního baru ve městě Olomouc [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-07
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno; Otázky oponenta - odpovězeno; Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - jak vysoké marže počítáte z prodeje produktu? - odpovězeno; Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. - bral jste v potaz trend konzumace produktu v domácnosti? - odpovězeno; bral jste v potaz minipivovary v dané lokalitě? - částečně odpovězeno; doc. Ing. Petr Suchánek, PhD. - nejsou vašimi konkurenty i ostatní podniky nabízející stejný produkt, které jste nebral v potaz? - částečně odpovězeno; jakým způsobem plánujete dodávat daný produkt - odpovězeno; doc. Ing. Robert Zich, PhD. - proč máte zvoleno věkové rozmezí zákazníků 18-65 let - odpovězeno; proč nezohledňujete plnohodnotně lokalitu při analýze zákazníků i konkurentů - částečně odpovězeno; máte zohledněny v práci počty zákazníků, obsazenost podniku? - neodpovězeno; z čeho tyto údaje vycházejí? - částečně odpovězeno;
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO