Marketingový mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingový mix podniku. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část popisuje vybraný podnik a analyzuje jeho současnou marketingovou situaci. Ve třetí části budou navrženy změny na zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
This master‘s thesis concerns marketing mix of the company. The thesis is divided into three parts. The first part explains the concepts of marketing and marketing mix. The second part describes the selected company and analyzes its current marketing situation. In the third part, changes will be proposed to improve the marketing mix and communication of the company.
Description
Citation
ŠUSTROVÁ, B. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-07
Defence
Otázky vedoucího: Byly návrhy konzultovány s vedením společnosti? odpovězeno Otázky oponenta: Otázka č. 2: odpovězeno Doc. Ing. Zuzana Dohnalová Ph.D. Logo jste graficky navrhovala sama? odpovězeno Ing. et Ing. Pavel Juřica Ph.D. Jaká je kapacita areálu? odpovězeno Zvažovala jste různou návštěvnost v různých měsících? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO