Marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové komunikace. V praktické části se nachází analýzy společnosti a vlastní průzkum, což vede návrhům na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
The bachelor´s thesis focuses on a marketing communication of the M&M finance company s. r. o. and it is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is based on specialized literature and clarifies the terms of marketing communication. In the practical part there are an analysis of the company and own survey. It leads to suggestions for improvement marketing communication.
Description
Citation
JANEČEK, M. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2019-06-13
Defence
Ing. Milichovský: Proč máte v práci uvedenu SWOT analýzu před samotným dotazníkovým šetřením? - odpovězeno v plném rozsahu Ing. Milichovský: Jak se projeví změny v připravovaném zákonu o hypotékách na Vašich návrzích? Bral jste tuto skutečnost v potaz? - odpovězeno částečně Ing. Milichovský: Jaké jsou přínosy Vašich návrhů? - odpovězeno částečně připomínka Ing. Hornungová: V teoretické části popisujete regresní analýzu velmi stručně, bylo by třeba ji důkladněji vypracovat. Ing. Hornungová: K čemu jste využil výsledky regresní analýzy? - odpovězeno částečně Ing. Hornungová: Myslíte si, že je vhodné se zaměřit na studenty jako na segment zákazníků? - odpovězeno v plném rozsahu připomínka doc. Zinecker: V práci máte gramatické chyby.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO