Marketingová strategie pro společnost Eurovia

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve společnosti.
The Master´s thesis deals with proposal and creation marketing strategy. Thesis describes state of the Eurovia CS, a.s., analyzes microeconomics and macroeconomics surrounding and contains proposals of implementation marketing strategy in the company.
Description
Citation
KVAPIL, A. Marketingová strategie pro společnost Eurovia [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO