Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
The diploma thesis focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of customer satisfaction at 'Big One Fitness'. It addresses the issue of customer satisfaction, services and a questionnaire as the method of questioning. It also analyses the starting position of the company within the competitive environment. Based on the findings of this research it suggests recommendations to enhance customer satisfaction.
Description
Citation
RAŠOVSKÁ, A. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Manlig, Dr. (člen)
Date of acceptance
2011-02-01
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO