Návrh změny marketingového mixu pro posílení konkurenční pozice hotelu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na změnu marketingového mixu hotelu tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku. Srovnává teoretické poznatky se skutečností v hotelu, specifikuje možnosti jejich změn a způsoby, kterými lze dosáhnout vyšší úspěšnosti v oboru a cílovém regionu. Obsahuje návrhy na změnu vycházející z analýzy konkurence, z požadavků zákazníků na základě dotazníkového šetření a SWOT analýzy.
The diploma thesis focuses on a change of the hotel´s marketing mix to reachhigher competitiveness of the company. It compares theoretical knowledge with reality in the hotel, specifies suggestions and options, which leads to better effectivity in this branch and target region. The proposals come out of a competition analysis and customer´s demands based on questionnaires and SWOT analysis.
Description
Citation
BLAŽKOVÁ, A. Návrh změny marketingového mixu pro posílení konkurenční pozice hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) JUDr. Vladimír Sitta, MBA (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen)
Date of acceptance
2010-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO