Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podnikového vzdělávání. Definuje zákonitosti, podmínky a postupy vzdělávání a rozvoje pracovníků ve firmách. Analyzuje skutečný vzdělávací program ve vybrané obchodní společnosti a na základě této analýzy navrhuje možná opatření pro optimalizaci jeho efektivity.
This Bachelor’s thesis focuses on the issues of corporate training. Defines basic laws, conditions and procedures connected to corporate employee education and development. Analyses real education program in selected company and upon this analysis suggests possible solutions for its effectiveness optimization.
Description
Citation
VOJTA, M. Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Ondřej Malý (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO