Integrace vybraných business procesů systému SAP CRM do systému SAP IS-U

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Společnost, jejímž předmětem podnikání je obchod se zemním plynem a elektřinou, se rozhodla zefektivnit svoje podnikové procesy zavedením systému SAP CRM. Náplní této diplomové práce je navrhnout a implementovat vrstvu v prostředí standardního modulu IDE backend systému SAP IS-U, jež bude integrovat stávající řešení vybraných podnikových procesů do nově zaváděného frontend systému SAP CRM.
The gas and electricity supplier company has decided to improve their business processes by implementing the SAP CRM system. This master's thesis covers design and implementation of a communication layer in the IDE module of the SAP IS-U backend system for the purpose of integrating existing solution of particular business processes into the new SAP CRM frontend system.
Description
Citation
SKOLEK, I. Integrace vybraných business procesů systému SAP CRM do systému SAP IS-U [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management a informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) prof. Ing. Lukáš Sekanina, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2013-06-20
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Programové řešení propojuje systémy CR IS-U a CRM. Umožňuje řešení nějakým způsobem detekci chybné komunikace či spolupráce s napojenými systémy a případnou reakci (např. ve formě podrobného chybového hlášení)?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO