Návrh marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro společnosti Petyovský & Partners s.r.o. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s marketingem a marketingovým mixem. Analytická část obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, spolu s analýzou současného marketingového mixu společnosti a výstupem je SWOT analýza. Na základě zjištěných údajů a skutečností jsou v poslední části práce představeny konkrétní návrhy pro zlepšení marketingového mixu společnosti.
The theme of this master’s thesis is the proposal of a marketing mix for Petyovský & Partners s.r.o. The theoretical part of the thesis contains analyzes of the external and internal environment, together with the analysis of the current marketing mix of the company and the output is the SWOT analysis. Based on the data and facts, the last part of the thesis presents specific proposals for improving the company’s marketing mix.
Description
Citation
ZUGAROVÁ, V. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-15
Defence
Otázky oponenta práce - odpovězeno doc. Vít Chlebovský: Metodika analytické části, proč jste využila analýzu 7S a co je výstupem? - odpovězeno Ing. Josef Veselý: Sled činností procesu angažování pracovníka tzv. z pobočky. - odpovězeno Ing. Markéta Kruntorádová: Hledá firma pracovní pozice ve specifickém oboru? Je brigádnice vhodná osoba na danou pozici marketingové specialistky, resp. je dostatečně kvalifikována? - odpovězeno doc. Vít Novotný: Z čeho vychází celková cena služby? - odpovězeno Mgr. Štěpán Konečný: Co nám přinese propagace prostřednictvím LinkedIn? Je vhodnou alternativou přímé oslovení firem? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO