Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na zmapování servisního oddělení ve společnosti Bystronic Czech Republic s.r.o. a optimalizaci k jejímu zlepšení budoucích stavů procesů. Optimalizace bude obsahovat návrh řešení ke zlepšení funkcionality oddělení tak, aby bylo možné dosáhnout podnikových cílů. Vyhodnocení vychází z porovnání dat minulých období za užití procesního přístupu. V úvodu jsou popsány analytické a optimalizační nástroje, ze kterých načerpané informace budou použity k návrhu nejvhodnějšího řešení.
This thesis focuses on mapping the service department at Bystronic Czech Republic s.r.o. and optimizing it to improve future process conditions. Optimization will include a solution design to improve the functionality of the department so that business goals can be achieved. The evaluation is based on a comparison of data of past periods using a process approach. The introduction describes the analytical and optimization tools from which the data will be used to design the most appropriate solution.
Description
Citation
DOUŠKOVÁ, L. Optimalizace procesů servisního oddělení společnosti Bystronic Czech Republic, s.r.o [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Kvalita, spolehlivost a bezpečnost
Comittee
doc. Ing. Róbert Jankových, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Daniel Prostredník, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Šrámek, Ph.D. (člen) Ing. Michal Drlík, Ph.D. (člen) prof. Ing. Hana Pačaiová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Milan Oravec, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-22
Defence
Studentka v úvodu prezentace představila téma i cíle své práce: Optimalizace procesů servisního oddělení a pobočku Bystronic Czech Republic, s.r.o.. Dále byla představena procesní mapa, popsány jednotlivé procesy firmy a SIPOC. Byla také popsána firemní hierarchie, kde studentka popsala své zařazení ve strukturním stromu a navržené úpravy strukturního stromu do budoucna. Také studentka navrhuje navýšení skladových kapacit zdejší pobočky, které sníží časy dodání, a optimalizaci struktury servisních techniků. K závěru práce studentka prezentuje SWOT analýzu, kterou hodnotí silné a slabé stránky firmy, a Paretův model, na kterém studentka zdůvodňuje změnu strukturního stromu prezentovanou dříve. Podle jaké normy máte zavedený systém kvality? Studentka odpovídá 9001:2015 a 10000 . Co je to high level structure? Studentka neodpovídá a otázka je zodpovězena komisí. Záporně také reaguje na otázku, zda četla výše zmíněné normy. Kdo je zákazník definovaný ve vaší práci? Studentka odpovídá, že to jsou firmy, které si kupují jejich produkty. Co je to KPI? Tato otázka není studentkou zodpovězena. Máte jiný systém managementu kvality krom 9001? Studentka odpovídá, že v rámci firmy nepřichází s normami do styku.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO