Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.
The master‘s thesis is about creating a real marketing strategy for the hygienic product by the trading company called Hygset s.r.o. located in Brno. The first part summarizes the theoretical basis of the thesis and defines terms related to marketing strategy. Follows complex analysis of the current state by professional methods and research. Based on the findings in the previous parts, consumer-oriented marketing strategy itself is prepared so the strategic goals of the company are reflected.
Description
Citation
SEDLÁČEK, O. Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-11
Defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Bumberová: Dělal jste výzkum v rámci B2B trhu, ale návrhy směřují k B2C trhu, vysvětlete proč? Navrhujete rozšíření produktového portfolia, z jaké analýzy to vyplývá? Na základě čeho jste stanovil optimistickou, pesimistickou a realistickou variantu?- odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO