Marketingový audit spokojenosti zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
This Master's thesis focuses on a marketing audit of customer satisfaction. In the first part of the thesis is a necessary theoretical background. The marketing audit focused on customer satisfaction is performed in the analytical part. Based on the results of the analyzes, proposals are made that can contribute to increasing customer satisfaction.
Description
Citation
OTRADOVCOVÁ, A. Marketingový audit spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2021-06-10
Defence
otázky vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: nejsou Ing. Luňáček: V práci máte zmíněné náklady, můžete je popsat? - odpovězeno prof. Meluzín: Jaký vztah máte ke společnosti? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO