Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Loading...
Date
Authors
ORCID
Advisor
Referee
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí a to z teoretické, analytické a návrhové. V první části práce se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro lepší pochopení dané problematiky. Následuje analytická část, která se zabývá charakteristikou vybraného podniku, jeho vnitřní a vnější analýzou a sestavením marketingového mixu společnosti. V závěrečné návrhové části jsou na základě provedených analýz uvedeny doporučené návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Tato opatření by měla zajistit větší informovanost o podniku, jeho produktech, zvýšit návštěvnost, postavení na trhu a s tím spojený zisk.
This Master´s thesis deals with the suggestion of a communication mix for a selected company. The thesis consists of three main parts, theoretical, analytical and proposal. In the first part I focus on explaining the basic concepts that are important for a better understanding of the issue. The following analytical part deals with the characteristics of the selected company, its internal and external analysis and the compilation of the marketing mix of the company. In the final proposal part, based on the carried out analysis, the recommended proposals for improving the communication mix are presented. These measures should provide greater awareness of the company and its products, improve number of attendance, market position and the related profit.
This Master´s thesis deals with the suggestion of a communication mix for a selected company. The thesis consists of three main parts, theoretical, analytical and proposal. In the first part I focus on explaining the basic concepts that are important for a better understanding of the issue. The following analytical part deals with the characteristics of the selected company, its internal and external analysis and the compilation of the marketing mix of the company. In the final proposal part, based on the carried out analysis, the recommended proposals for improving the communication mix are presented. These measures should provide greater awareness of the company and its products, improve number of attendance, market position and the related profit.
Description
Citation
RŮŽIČKOVÁ, A. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda)
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda)
Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D. (člen)
Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-10
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu
otázka oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Jaké jsou časové náklady, které budou v rámci vašich návrhů souviset s inzercí? - zodpovězeno v plném rozsahu
Ing. Jan Pěta, Ph.D.: Cukrárna sídlí v centru Brna? - zodpovězeno v plném rozsahu
Ing. Jan Pěta, Ph.D.: Chodník před prodejnou je společnosti nebo města? - zodpovězeno v plném rozsahu
Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D.: Máte tady tři přístupy celkových přínosů. Na základě čeho jste je stanovovala a proč? Co je základ při počítání nárustu tržeb? Změní váš návrh něco oproti očekávání? - zodpovězeno částečně
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení