Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na problematiku medzinárodného marketingového mixu českej spoločnosti vstupujúcej na nemecký trh. Špecifikuje motívy a formy vstupu na zahraničný trh a definuje jednotlivé zložky medzinárodného marketingového mixu. Obsahuje návrh vhodnej formy vstupu, rozpracovanie medzinárodného marketingového mixu spoločnosti, a na základe prieskumu konkurenčných predajných cien vybraných výrobkov odporúča zvoliť vhodnú cenovú stratégiu pri vstupe na zahraničný trh.
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
Description
Citation
SADLOŇOVÁ, L. Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
bez specializace
Comittee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
Otázky vedoucího Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. - Odpovězeno Otázky oponenta Ing. Schüller, Ph. D. - Odpovezeno Otázky dalších členů komise: Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Studentka má nejlepší zahraniční analýzu. Strana 141 - 142, máte nějakým způsobem tržní potencial v analýzách ukotvené? Nebo je to jen čistě očekáváním? - Odpovězeno - Ve SWOT analáze máte mínusové hodnoty, z čeho jste vycházela? - Odpovězeno - Zvažovala jste analýzu interního prostředí, náklady nejsou malé, má na to ta společnost? - Odpovězeno doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. - V kapitole 2.3.3 je zpracován průzkum, je následně rozdělen i do dalších kapitol, proč je takto rozdělený? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO