Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
This bachelor thesis deals with the marketing tools used by company Solidify 3D, Ltd., which specialize in the selling of the material for 3D printing. The thesis is based on theoretical basics of marketing, especially marketing and communication mix. This part is followed by an analysis of the current state of the company's marketing instruments, using the information obtained from Solidify 3D, Ltd. Based on the assessment of the current state of the company, I propose measures to increase the effectiveness of these marketing tools.
Description
Citation
ŠIMKOVÁ, D. Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2018-06-19
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Otázky: prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA - Čím se firma odlišuje od konkurence? - odpovězeno Ing. Pavel Holek - Víte kolik stojí reklama v časopisu? doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Předpokládá firma nabírat další zaměstnance? Případně jakou kvalifikaci budou požadovat po nových zaměstnancích? - odpovězeno Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - Na které zákazníky firma cílí? Jak velká konkurence je v Brně? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO