Marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti Znovín Znojmo, a.s., fungující v oboru vinohradnictví a vinařství. Práce je rozčleněna do tří částí. První, teoretická část se zabývá teoretickými poznatky k dané problematice a tvoří teoretický rámec pro část analytickou. Druhá, analytická část popisuje současný stav společnosti a její marketingové komunikace. Popis společnosti doplňují analýzy prostředí a dotazníkové šetření. Na základě analytické části je vypracována třetí, návrhová část, která popisuje návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
The diploma thesis deals with marketing communication of a selected company Znovín Znojmo, a.s., which is operating in a scope of business of viticulture and winemaking. The diploma thesis is dived into three parts. The first one is theoretical part, which deals with theoretical findings on the issue, while it forms a theoretical framework for the analytical part. The second one is the analytical part, which describes the current state of the company as well as the marketing communication. The description of the company is accompanied by analyses of an environment and a survey. The third one is the proposal part, which describes proposals created to improve the marketing communication based on outputs of the analytical part.
Description
Citation
PÁROVÁ, R. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Sulkhan Mukhigulashvili, CSc. (místopředseda) Ing. Stanislav Nisler (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2022-06-09
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Chlebovský: Do jaké míry se projevil nárůst objemu online nákupů daného produktu v období pandemie Covid-19 a rozdílnost v současné chvíli? Vysvětlete vymezní nákladů na položku - příspěvky na sociálních sítí, kterou uvádíte jakožto nulovou? - odpovězeno Ing. Luňáček: Zaměřujete se primárně na trh JMK, co je tedy myšleno trhem sekundárním? Je pravdou, že firma vznikla v roce 1992?- odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO